Search SEO Glossary
Search - SP Page Builder
Search - RSTickets! Pro Knowledgebase
جستجو - دسته‌بندی‌ها
Search - Contacts
جستجو - مطالب
Search - News Feeds
جستجو - برچسب‌ها

چاپ سربرگ دیجیتال

شرکت نوژان
شرکت نارپاد
شرکت نوا پلاست
دایان پرواز پاسارگاد
کاسپین نیرو پاک
شرکت پایا توسعه
شرکت پترو پاور
شرکت ایمن تجات کارآمد
شرکت نوژان گستر آرتا
شرکت توسعه پردازش نگین یاس
کلینیک دندانپزشکی آنی سا
MT Real Group

 

سربرگ یک نوع برگه رسمی است که در آن اطلاعات متعددی از نام یک شرکت یا موسسه، شماره ثبت، آرم و لوگو مجموعه، آدرس، تلفن، ایمیل و ... درج می‌شود. سربرگ‌ها مهم‌ترین اوراق اداری هستند که از نظر نوع صحافی، نوع سربرگ، جنس سربرگ، سایز سربرگ و ... دارای انواع مختلفی می‌باشند. معمولا سربرگ‌ها برای مکاتبات، قراردادها، اطلاعیه‌ها، پیش‌فاکتورها، دستورها و اوامر و ... کارایی دارند. تمامی فعالان در مراکز دولتی و خصوصی از جمله وزارت خانه‌ها، شهرداری‌ها، اصناف، بانک‌ها و همینطور اشخاص حقیقی از جمله مهندسان، وکلا و ... به چاپ سربرگ دیجیتال نیاز دارند.
در صورتی که نیاز به چاپ سربرگ در تیراژ پایین دارید، چاپ سربرگ دیجیتال انتخاب مناسبی برای شماست. به کسانی که به تیراژ انبوهی از سربرگ نیاز دارند، چاپ افست پیشنهاد می‌شود. مجموعه نواندیش هنر آماده ثبت سفارش شما عزیزان در زمینه چاپ سربرگ دیجیتال است.

چاپ سربرگ دیجیتال
در طی فرآیند چاپ دیجیتال، فایل انتخابی افراد به چاپگرها ارسال می‌شود و اینگونه برگه‌ها یکی یکی چاپ می‌شوند. بنابراین با توجه به اینکه برای استفاده از این شیوه چاپ، هیچ آماده سازی و یا فرآیند زمانبری نیاز نیست، حتی قابلیت چاپ یک سربرگ نیز وجود دارد.
بنابراین اگر قصد چاپ سربرگ در تیراژ کم تا متوسط و با سرعت بالایی را دارید، قطعا چاپ سربرگ دیجیتال را انتخاب کنید که ضمن برخورداری از سرعت چاپ بالا، دارای صرفه اقتصادی نیز می‌باشد.

این درحالی است که برای چاپ سربرگ دیجیتال در بیش از هزار برگ، چاپ دیجیتال صرفه اقتصادی خود را از دست می‌دهد و در این شرایط بهتر است که از چاپ افست استفاده کنید که البته دارای فرآیند طولانی‌تری است. لازم به ذکر است که در چاپ سربرگ دیجیتال امکان استفاده از تکنیک‌های چاپی از جمله طلاکوبی، یووی موضعی، چاپ پنج رنگ و … وجود ندارد و اگر طرحی که مد نظر دارید، شامل یکی از این جزئیات می‌باشد، باید از چاپ افست استفاده کنید.

جزئیات طراحی چاپ سربرگ دیجیتال
برای طراحی چاپ سربرگ دیجیتال، باید برخی جزئیات را پیش از چاپ تعیین کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

ابعاد سربرگ
در نظر داشته باشید که برای چاپ سربرگ دیجیتال می‌توانید سربرگ مورد نظر خود را با طراحی که مد نظر دارید، در یکی از ابعاد A6 ، A5 ، A4 ، A3 چاپ نمایید. انتخاب سایز مناسب بستگی به طراحی شما دارد.

جنس سربرگ
برای چاپ دیجیتال سربرگ شما انتخاب‌های مختلفی از میان انواع جنس کاغذ شامل کاغذ تحریر 80 و 100 گرم، کتان 100 گرم، گلاسه 150 تا 300 گرم، کارتی 160 و 300 گرم و ... خواهید داشت. هر یک از این انواع کاغذها از نظر جنس، کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

زمان چاپ
زمان چاپ به روش دیجیتال، کوتاه است و حداکثر در یک روز کاری به شما ارائه می‌شود. در صورتی که تعداد سربرگ‌های سفارشی شما کم باشد، سفارشات در طی چند ساعت آماده تحویل به شما عزیزان خواهد بود.

چاپ دیجیتال سربرگ آماده
اگر برای چاپ دیجیتال سربرگ آماده نیاز به یک طراحی منحصر به فرد را ندارید، می‌توانید از انواع نمونه سربرگ‌های مختلفی که در مجموعه به چاب رسیده است، استفاده کنید و متناسب‌ترین سربرگ را به تناسب نوع کسب و کار خود و سلیقه‌ای که دارید، انتخاب نمایید.
البته با توجه به تاثیری که سربرگ در برندینگ کسب و کار شما دارد، توصیه می‌کنیم از نمونه‌ای منحصر به فرد استفاده کنید. به طوری که رنگ و لوگوی شرکت شما را در خود جای داده باشد.

سربرگ با چاپ دورو
یکی از شیوه‌های چاپ سربرگ، چاپ سربرگ به صورت دورو است. این شیوه از چاپ سربرگ از گذشته رایج بوده است و بیشتر دارای کارکرد امنیتی می‌باشد. به طوری که نوشته‌های روی سربرگ از داخل پاکت بسته و در برابر نور مستقیم خورشید خوانده نمی‌شوند. در حال حاضر سربرگ‌های دورو ضمن اینکه دارای جنبه امنیتی هستند، از نظر زیبایی نیز مورد نظر قرار می‌گیرند، چراکه این نوع سربرگ‌ها تقریبا لوکس و زیبا می‌باشند.
در صورتی که مایل به چاپ سربرگ دورو هستید، می‌توانید از خدمات سربرگ دیجیتال استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که کیفیت چاپ سربرگ دیجیتال به صورت دورو در مقایسه به چاپ سربرگ به صورت افست، به مراتب بیشتر است و دلیل این موضوع نیز این است که در چاپ دیجیتال برای این منظور از تونر استفاده می‌شود؛ در چاپ افست مرکب در وسعت زیادی در کاغذهای تحریر پخش می‌شود و رنگ را مات می‌کند. این درحالی است که در چاپ سربرگ دیجیتال، رنگ‌ها درخشان و زنده به نظر می‌رسند.
برای ثبت سفارش سربرگ دیجیتال در انواع مختلف و تیراژ درخواستی خود، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید.


چاپ   ایمیل

تهران، میدان ولیعصر، کوچه فرشید.  88357264 - 021  |   88800384 - 021  |   09126705795 

© کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجتمع آنلاین طراحی چاپ می باشد.
هرگونه بازنشر مطالب با ذکر ماخذ بلامانع است.
طراحی سایت: مجتمع آنلاین طراحی چاپ